Auto perfekcyjnie dopracowane. Mam wersję w pełnej skórze, deska rozdzielcza, drzwi, fotele, podsufitka alkantara. Nic nie piszczy, skrzeczy. Super !
Wrażenia
5,0
Silnik
Bomba !!!
5,0
Skrzynia biegów
Mam skrzynię automatyczną, dla mnie super.Doskonale zmienia biegi, w odpowiednich momentach, pracuje dużo ciszej niż manualna - tamta mi szumiała
5,0
Układ jezdny
W salonie powiedzieli, że nie ma różnicy pomiędzy C5 III przed liftem i tą III z FL. Nie prawda ! Samochód zupełnie inaczej się prowadzi inaczej wybiera nierówności. Coś zostało zmienione , oczywiście na +
Komfort
3,0
Widoczność
Wszystko ok. Widać doskonale i przód i tył. Zresztą dla mnie nie ma większego problemu bo do cofania mam PDC
4,0
Ergonomia
Dobrze dlatego, że nie poprawili miejsca na kubek i nie dodali miejsca na kubek dla pasażera!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mamy teraz ostre mrozy (rano -10) szybko się nagrzewa i trzyma temperaturę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie ma się co rozpisywać, inżynierowie się wykazali.
5,0
Wyciszenie
Mam wersję Exclusive. Dla nie wtajemniczonych - dodatkowe wygłuszenie w drzwiach i nadkolach + podwójne szyby. Mondeo i Insygnia daleko w tyle!
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie ma się do czego przyczepić. Pali tyle samo co manual.
5,0
Stosunek jakość/cena
Wartość wejściowa 165 tyś. Po rabatach na firmę itd. koniec roku 118 tyś. To mój drugi C5 poprzedni też jest już w nowej budzie, ale przed liftem. Samochód poprzedni i ten jak na razie spisuje się doskonale, bez awaryjnie. Dużo jeżdżę, poprzednia C5 w ciągu 3 miesięcy przejechała 12 tyś km i nic ! To po co mi droższe głośniejsze i mniej wygodne auta ?!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
[l/100km]