Silnik
: Najlepszy z oferowanych lepszy od VW i Audi Lepszy od Forda i wielu innych marek
5,0
Całokształt
Miałem wiele aut audi a4 2,5 tdi, bmw 5 2,5 tds, alfy romeo156 2.0 TS i 166 2.0 TS. Jednak Citroen jak do tej pory nie zawiódł mnie. Jest dla mnie najwygodniejszy i bez awaryjny jak do tąd.
Wrażenia
5,0
Silnik
zrobiłem chip tuning ze 140 na 170 KM. Teraz leci jak rakieta. Prędkość wzrosła do 220 km/h.
5,0
Skrzynia biegów
miałem mały problem ze wstecznym i pierwszym biegiem. Przy 185 tys wymieniłem dwumas i sprzęgło i problem minął.
5,0
Układ jezdny
Jest bardzo wygodny , płynie po drodze i trzyma sie jak przyklejony. Bylem przy 190 tys na gruntownm przeglądzie zawieszenia jest jak nowe :)
Komfort
5,0
Widoczność
Dla mnie super :)
4,0
Ergonomia
Nie posiada uchwytów na napoje za to ma wielki minus --------------
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przy pełnym aucie( 4 osoby) podczas deszczu strasznie paruja szyby.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla pasażera i kierowcy ok. Mam 188 i gdy odsunę fotel to za mna jest malo miejsca nawet dla 4 letniego dziecka w foteliku.
4,0
Wyciszenie
po wyzej 150 km/h szumi w środku.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
wymienilem dwumas sprzęgło i rozrząd komplet koszt 3800zł może kolejne 190 tys będę miał spokój.
5,0
Stosunek jakość/cena
Super auto za nie duże pieniądze, ale jest tego minus - szybko spada na wartości
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Sprzęgło ale to standart w dzisiejszych dieslach
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak do tej pory nic
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
[l/100km]