Karoseria
: wyciszenie auta jest po prostu doskonałe
4,0
Całokształt
Najbardziej komfortowy samochód jakim jeździłem - przymierzam się do zmiany na klasę premium (MB, BMW) ale żadne z tych aut nie jest tak komfortowe (miękkie) jak Cytrynka. Czasami to jednak przeszkadza - buja się lekko :) Świetnie jest wyciszony - wersja Exclusive
Wrażenia
4,0
Silnik
2 - litrowa jednostka - nic więcej - tak samo zapewne jak u konkurencji (nie jeździłem) niezła kultura pracy
4,0
Skrzynia biegów
6 biegów i tyle, ogólne wrażenie mam takie, iż dobrze dobrana z tym silnikiem
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
widać to z niego słabo - raz nie zauważyłem nawet opuszczonej rampy z auta i się lekko nadziałem
3,0
Ergonomia
Olbrzymi minus - brak uchwytu na kubek
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
bez dwóch zdań - tu jest mistrzosko - nawet przy 200km/h nic nie słychać z zewnątrz
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
praktycznie bez usterek przez 124 000km
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
[l/100km]