Szukaj

Ocena kierowcy - Citroen C5 III Sedan

Mar Jelenia Góra, 13 lat temu
Silnik 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 5 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Citroen C5 III Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2008-2015 - Oceń swoje auto
4,69
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : mam BMW 5 z 2007 roku i działa tak samo to po co przepłacać ? Może nie ten prestiż ale jak mogę zaoszczędzić 100 albo 150 tyś to jest to duży argument
5,0
Całokształt
Brakuje mocy w tym samochodzie, jak się rozbuja to leci po autostradzie ale, żeby wyprzedzić (szybko) w naszych warunkach to trzeba się do tego przygotować (mam wrażenie, że babcia z balkonikiem przyspiesza szybciej). Tego rodzaju samochody powinny być sprzedawane z automatycznymi skrzyniami biegów - tylko tego tu brakuje do super pełnego zadowolenia.
Wrażenia
4,0
Silnik
Kultura pracy - ocena bardzo dobra. Elastyczności brak ! Mam wersję Exclusive waży ona ok 100 kg więcej ze względu na lepsze wygłuszenie od zwykłej wersji i brakuje mu kopa !
3,0
Skrzynia biegów
wyje skrzynia pomiedzy 1300 a 1500 obr. na 4,5,6 biegu, wtedy czuję się jakbym pomykał polonezem lub dużym fiatem. Byłem w aso i pan stwierdził, że ten typ tak ma :-o . biegi mogłyby być trochę krótsze i wchodzić bardziej precyzyjnie (jak w Subaru). Następne auto będzie w automacie!
5,0
Układ jezdny
Mam pełne hydrauliczne zawieszenie więc czego można chcieć więcej ? Doskonałe tłumienie polskiej rzeczywistości. Dobrze dobrana wysokość opon do tej rzeczywistości 17\"X55X225. Sprawdza się rewelacyjnie. Mieszkam w Karkonoszach sporo zakrętów nie mam problemów z wchodzeniem w zakręty.
Komfort
5,0
Widoczność
Czytałem o słupkach, które przeszkadzają, o tylnej szybie, która jest za mała - dla mnie fantastyczna widoczność. Duże lusterka, wszystkie fotochrom - bomba !
4,0
Ergonomia
Ocena dobra dlatego, że majstry z Citronena zapomnieli o miejscu na kubki !!! Miejsce jest ale tylko jedno i to w podłokietniku !! trzeba go otworzyć i jak ma się szczęście to kubek z gorącą kawą trafi do otworu albo rozleje się w schowku.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie działa rewelacyjnie, podobnie jak clima. W przypadku klimy panowie spisali się na medal. Jest to pierwszy samochód, który nie wali zimnym powietrzem z klimy prosto w twarz, tylko rozchodzi się delikatnie po aucie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca dla kierowcy, pasażerów. Przestrzeń bagażowa też nie budzi większych zastrzeżeń w końcu to tylko sedan, ale dwa duże wózki wchodzą + torba podróżna ...
5,0
Wyciszenie
Na rynku tej klasy aut zdecydowanie wygrywa C5 Ex. z racji tego, że wyposażono tę wersję w dodatkowe wygłuszenie ! Szyby podwójne, dodatkowe wygłuszenie w drzwiach, nadkolach i komorze silnika. W aucie nie odczówa się diesla (oczywiście przy większych obrotach ukryc się tego nie da). Wyciszeniem dorównuje BMW serii 5 (mam 530 z 2007)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na kloca ważącego prawie 1800kg fantastyczne wyniki.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto w mojej wersji kosztuje cennikowo 140 tys, po rabatach (auto kupione na firmę) i negocjacjach 104 !
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeszcze nic się nie zepsuło mam auto od miesiąca i przejechane dopiero 5000 km , jestem dobrej myśli .
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Citroen C5 III Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
6,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Citroen C5 III Sedan