Zawieszenie
: mam BMW 5 z 2007 roku i działa tak samo to po co przepłacać ? Może nie ten prestiż ale jak mogę zaoszczędzić 100 albo 150 tyś to jest to duży argument
5,0
Całokształt
Brakuje mocy w tym samochodzie, jak się rozbuja to leci po autostradzie ale, żeby wyprzedzić (szybko) w naszych warunkach to trzeba się do tego przygotować (mam wrażenie, że babcia z balkonikiem przyspiesza szybciej). Tego rodzaju samochody powinny być sprzedawane z automatycznymi skrzyniami biegów - tylko tego tu brakuje do super pełnego zadowolenia.
Wrażenia
4,0
Silnik
Kultura pracy - ocena bardzo dobra. Elastyczności brak ! Mam wersję Exclusive waży ona ok 100 kg więcej ze względu na lepsze wygłuszenie od zwykłej wersji i brakuje mu kopa !
3,0
Skrzynia biegów
wyje skrzynia pomiedzy 1300 a 1500 obr. na 4,5,6 biegu, wtedy czuję się jakbym pomykał polonezem lub dużym fiatem. Byłem w aso i pan stwierdził, że ten typ tak ma :-o . biegi mogłyby być trochę krótsze i wchodzić bardziej precyzyjnie (jak w Subaru). Następne auto będzie w automacie!
5,0
Układ jezdny
Mam pełne hydrauliczne zawieszenie więc czego można chcieć więcej ? Doskonałe tłumienie polskiej rzeczywistości. Dobrze dobrana wysokość opon do tej rzeczywistości 17\"X55X225. Sprawdza się rewelacyjnie. Mieszkam w Karkonoszach sporo zakrętów nie mam problemów z wchodzeniem w zakręty.
Komfort
5,0
Widoczność
Czytałem o słupkach, które przeszkadzają, o tylnej szybie, która jest za mała - dla mnie fantastyczna widoczność. Duże lusterka, wszystkie fotochrom - bomba !
4,0
Ergonomia
Ocena dobra dlatego, że majstry z Citronena zapomnieli o miejscu na kubki !!! Miejsce jest ale tylko jedno i to w podłokietniku !! trzeba go otworzyć i jak ma się szczęście to kubek z gorącą kawą trafi do otworu albo rozleje się w schowku.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie działa rewelacyjnie, podobnie jak clima. W przypadku klimy panowie spisali się na medal. Jest to pierwszy samochód, który nie wali zimnym powietrzem z klimy prosto w twarz, tylko rozchodzi się delikatnie po aucie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca dla kierowcy, pasażerów. Przestrzeń bagażowa też nie budzi większych zastrzeżeń w końcu to tylko sedan, ale dwa duże wózki wchodzą + torba podróżna ...
5,0
Wyciszenie
Na rynku tej klasy aut zdecydowanie wygrywa C5 Ex. z racji tego, że wyposażono tę wersję w dodatkowe wygłuszenie ! Szyby podwójne, dodatkowe wygłuszenie w drzwiach, nadkolach i komorze silnika. W aucie nie odczówa się diesla (oczywiście przy większych obrotach ukryc się tego nie da). Wyciszeniem dorównuje BMW serii 5 (mam 530 z 2007)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na kloca ważącego prawie 1800kg fantastyczne wyniki.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto w mojej wersji kosztuje cennikowo 140 tys, po rabatach (auto kupione na firmę) i negocjacjach 104 !
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeszcze nic się nie zepsuło mam auto od miesiąca i przejechane dopiero 5000 km , jestem dobrej myśli .
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
[l/100km]