Karoseria
: bardzo ladna linia nadwozia , przy full opcji w srodku , auto godne polecenia oczywiscie w/g mojej prywatnej opini
5,0
Całokształt
auto stylistycznie prezentuje sie doskonale ,bi-ksenony skretne,doswietlanie zakretow robi wrazenie a w srodku, moze dlatego ze wersja exlusive, prezentuje sie wrecz fantastycznie,tapicerka skorzana , wykonczenia drzwi,pulpitu prezentuja sie wybornie plus wszystkie dodatki typu kierownica wielofunkcyjna ,elektryczny hamulec ,duzy wyswietlacz umieszczony centralnie itd ,zamykaja calosc.
Wrażenia
5,0
Silnik
jak na razie . tym samochodem to sie plynie po dziurawych polskich jezdniach , generalnie cichutki, wszystko pracuje niezawodnie ,auto jest bardzo elestyczne, na zakretach sie nie kladzie jak mowia kierowcy, przy tej masie 1600 kg i czterech osobach w srodku spokojnie ciagnie do przodu i jeszcze na zapas mocy
5,0
Skrzynia biegów
skrzynia ma krotkie przelozenie , wchodzi bardzo miekko,a 6-ty bieg to juz marzenie , obroty spadaja,slychac tylko szum powietrza , moze dlatego ze szyby sa potrojnie klejone, oraz potrojne gumy w drzwiach,silnik pracuje sopkojnie zadnych szarpan przy docisnieciu gazu
5,0
Układ jezdny
na razie bez zadnych zastrzezen , auto jedzie w \"calosci\"a nie jak w innych autach kazde kolo osobno, mam na mysli dopasowanie elementow, nic nie puka i nie trzeszczy
Komfort
4,0
Widoczność
widocznosc w lusterku wstecznym,tutaj mogloby byc lepiejale tylne zaglowki do dolu i nie jest zle , taka uwaga do wkleslej szyby tylnej , odnosze wrazenie ze przez tą wkleslosc do srodka , ona ciagle jest czysta, sprawdzalem pare razy, auto brudne po calym dniu jezdzenia ,a byla juz odwilz ,a szyba z tylu czysta.?
4,0
Ergonomia
bez uwag, jak dla mnie to wszystko widoczne i w zasiegu reki,fotele bardzo wygodne,w kierownicy prawie wszystkie funkcje , trzy glowne zegary zawieraja wszystkie potrzebne informacje i sa ladnie podswietlone,,rowniez wszystkie klamki w drzwiach maja delikatna poswiate, oraz ciekawostka diodowe-punktowe centralne oswietlenie galki zmiany biegow, szeroki wygodny podlokietnik z regulacja
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
szybkie nagrzewanie wnetrza szczegolnie w zimie , nie ma co nastawiac na max , bo komputer i tak robi swoje, ale jest szybko cieplo,szyby nie paruja, funkcja podgrzewania foteli tez dziala blyskawicznie,wentylacjaa pracuje cichutko i plynnie, strefowo rowniez bez zadnych zastrzezen
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
no tutaj to francuzi sie postarali, miejsca duzo szczegolnie z tylu. przy max odsunieciu do tylu . moj syn, ktory ma prawie 2 mtr , mowi ze jest spoko, z przodu natomiast bardzo wygodne ergonomiczne siedzenia, maja tyle funkcji ze dopasowac mozna do najbardziej wybredych lacznie z masazem dla kierowcy - a to jest super sprawa
5,0
Wyciszenie
za wyciszenie to daje od razu ocene 6, potrojnie klejone szyby , potrojne gumy w drzwiach, auto plynie sobie cichutko na autostradzie,slychac szum powietrza ,nawet przy 190 km/h jest cicho, byc moze to zasluga 6-go biegu
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zawsze moze byc lepiej , ale dla mnie jest rewelacja , przy spokojnej jezdzie do 140 km/h na autostradzie spalanie 4,5-5,5 ltr, oczywiscie im szybciej tym wiecej,przy 190km/h bylo i tak ponizej 10 ltr , wiec nie jest zle , natomiast w miescie bez szalenstw, spokojnie 7-9 ltr, no ale byla ostra zima . zobaczymy jak bedzie w lecie ?
4,0
Stosunek jakość/cena
przy tym wyposazeniu C5 w wersji exlusive, raczej bym nie narzekal w stosunku do innych aut w tej klasie ktore sa jednak zdecydowanie uboższe w wyposazeniu.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zadnych usterek , tylko wlewac diesla i jezdzic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wszystko pracuje bez zastrzezen, oby tak dalej
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
[l/100km]