Nie jest żle ale przydało by się trochę wiecej mocy. Przynajmnie ten nowy silnniczek 2.0HDI 163KM który własśnie wchodzi do sprzedaży.
4,0
Skrzynia biegów
bez większych uwag.
5,0
Układ jezdny
Mam wersję na sprężynowym zawieszeniu i muszę przyznąc że jest całkiem komfortowa, ale w porówaniu do hydro jest różnica - trochę mi tego brakuje
Komfort
5,0
Widoczność
bez uwag
5,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo dobrze
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest dobrze chociaż MK II była trochę większa w środku.
5,0
Wyciszenie
wg. mnie jest bardzo dobrze
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W zależności od stylu jazdy. W miescie najczęściej koło 9 (dosyć ciężka noga) chociaż potrafi bez problemu spalić 7,5 , trasa minimalnie koło 6 a zazwyczaj 6-6.5
5,0
Stosunek jakość/cena
Wersja C5 MK III sedan 2.o HDI Dynamic nowka za 84 tys kupiona w zeszłym roku(2008), myśle że za takie pieniądze nie kupił bym żadnego konkurencyjnego modelu z dosyć dynamicznym silnikiem diesla i niezłym wyposażeniem.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jedynie czujnik drzwi kierowcy wymieniony na gwarancji - podobno wadliwa serja i teraz zostałem wezwany na akcje serwisowa związaną z sprawdzeniem spinek mocujących listwy przy przedniej szybie oraz zmianę (przeprogramowanie) kalkulatora wtrysku co jest związane z przystosowaniem silnika do normy Euro 5 i zwiększenie mocy do 143KM tak jak obecne wersje sprzedawane w roku 2009r.(z salonu wyjerzdzał jako euro 4 138kM).
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak narazie nie wystapiły i oby tak dalej.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
[l/100km]