Auto użytkuję od nowości - jak to czytasz i chcesz kupić to z ręką na sercu polecam , przejechane przeszło 200tys km , auto spisało się bezawaryjnie , wymiana rozrządu x3 razy tańsza niż w bmw z 2l silnikiem z tego samego rocznika , oleju żre około 0.5litra na 20-25tys km więc nie najgorzej auta nie szczędze - na autostradzie but, przyspieszenie super tylko brakuje napędu 4x4 tak jak w audi quatro - wiem bo mam aktualnie dwie nowe a6 , zawieszenie pneumatyczne pozostawia znak w życiu czyli jak wsiadam do innego auta to czegoś brakuje , a spowrotem do c5tki to uczucie jak bym wróćił do domu , , jedyny minus to zbiornik adblue w bagażniku oraz kosztowna wymiana zbiornika adblue bo około 4500zł warto lać dodatek .
Wrażenia
5,0
Silnik
bezawaryjny
5,0
Skrzynia biegów
spoko bo jest 6 biegów i nie żyłują się wysoko obroty tak jak w audi w której mam 8 biegów
5,0
Układ jezdny
układ nie jest sportowy tylko nastawiony na wygodę
5,0
Karoseria
ruda po 6 latach nie bierze - nie wiadomo jak pozniej będzie
Komfort
5,0
Widoczność
komfort luksusowy
3,0
Ergonomia
lanie adblue niewygodne bo pod kołem zapasowym w bagażniku
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
podgrzewane fotele na plus
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mam 193cm wzrostu i jest wporządku - miejsca nie brakuje
5,0
Wyciszenie
normalnie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tani w utrzymaniu ale kosztowna wymiana zbiornika adblue około 4500 zł a tak to tanie części np rozrząd 3 razy tańszy w wymianie niz w bmw rocznikowo tym samym z takim silnikiem
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie było poważnych usterek , auto nigdy nie jechało na lawecie
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 BlueHDi 180KM 132kW
[l/100km]