Za taką cenę nie ma na rynku polskim samochodu o takich parametrach. Auto ma wszystko czego oczekuje kierowca- bez żadnych udziwnień.
Wrażenia
5,0
Silnik
Preferuję tylko silniki benzynowe. Mając 58 przetestowałem ich kilkanaście przejeżdżając wiele kilometrów. Ten silnik który powstał w kooperacji trzech firm Citroen/Peugeot/BMW jest silnikiem doskonałym. Bardzo cichy.
4,0
Skrzynia biegów
Bez uwag.
5,0
Układ jezdny
Polskie dziurawe drogi to bułka z masłem dla Citroena. Mój poprzedni samochód Passat B6 twardy i przenoszący na kierownicę i fotel wszystkie drgania.Jazda Citroenem C5 sprawia przyjemność.
Komfort
3,0
Widoczność
Lepiej bym się czuł gdyby fotel kierowcy można było ustawić wyżej.
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Lepiej niż Passat ale włączona klimatyzacja przenosi drgania na kierownicę.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
C5 to duży i wygodny samochód.
5,0
Wyciszenie
Jazda z wyłączonym radiem sprawia dużo satysfakcji. Nie słychać pracy silnika a w kabinie miły dla ucha delikatny szum.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie E95 niższe niż w Volkswagenie. Na trasie przy prędkości 125 km/h 6,8l
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie ma na rynku Polskim innego samochodu który miałby wyższy ten stosunek.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 THP 156KM 115kW
[l/100km]