Szukaj

Ocena kierowcy - Citroen C5 II Kombi

Bartek, 14 lat temu
Silnik 2.2 HDi FAP 170KM 125kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 116 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Citroen C5 II Kombi 2.2 HDi FAP 170KM 125kW 2006-2008 - Oceń swoje auto
4,46
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Całokształt . Po poprzednim HDI zniknęły wszystkie wady - telepiąca kierownica , zawodna elektryka , przeziębiająca klimatyzacja itp. O silniku nie wspomnę
5,0
Całokształt
Jestem po prostu zadowolony , samochód w sumie bez wad.
Wrażenia
5,0
Silnik
Chodzi podobnie do benzyny , dwie uzupełniające się turbinki robią swoje . Silnik bardzo dynamiczny , dobry ze startu a na trasie nie do zabicia . Jak w dieslu , żeby pojeździć , trzeba trochę nauczyć się nim jeździć i nie przeciągać biegów .
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia manualna . To mój drugi podobny Citroen . Skrzynia mechanicznie bez zarzutu , prcyzyjna , cicha .Trochę brakuje biegu \"do wyprzedzania\" , między 90-110 . Trójka ciągnie do 110 , czwórka powyżej - oczywiście mówię o maksymalnych możliwościach .Przydałoby się coś od 90. Warto pamiętać o obrotomierzu i patrzeć na 2800 obrotów kiedy dochodzi druga turbinka .
5,0
Układ jezdny
Na koleiny miękkie zawieszenie , na równą drogę - sport , na zaśnieżone parkingi podniesione zawieszenie itd . Drogi trzyma się doskonale . Mam też podobnego Avensisa diesla 180 KM - różnica miażdżąca na rzecz Citroena . W Citroenie czy 100na gdzinę czy 200 - bez różnicy .
Komfort
4,0
Widoczność
Czujniki parkowania - tył niezbędny , przód wskazany .
4,0
Ergonomia
Ogólnie bez zarzutów. Dużo miejsca w kabinie , wszystko wydaje się być tam gdzie powinno .
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutów .Ogromny plus dla klimatyzacji która nie wali mrozrem w klatę tylko schładza w sposób niezauważalny . Znacznie lepiej niż w innych znanych mi samochodach podobnej klasy i wyższych klas .
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest ok , ale samochód na zewnątrz wydaje się przestronniejszy niż jest w rzeczywistości.
5,0
Wyciszenie
Tutaj trzeba uważać . Przy 230 na godzinę można rozmawiać szeptem . Można się zapomnieć ...
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Minimalnie na autostradzie przy idealnie stałej prędkości 130km/h - 6,3 , średnia na 10 000km /wariant I -miasto + trasa 7,8 - jazda normalna - na trasie do 120km , wariant II - miasto +trasa 9,2 na zasadzie zawsze jestem pierwszy .
4,0
Stosunek jakość/cena
Kosztował około 130 000 , dość drogo chociaż okazał się być warty tej ceny .
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie działała od nowości teoretycznie otwieralna szyba w tylnej klapie . Pomimo gwarancji nawet nie próbowałem jej wymieniać . W poprzednim C 5 robiłem to kilka razy... Poza tym przeglądy co 30 000 km bez żadnych usterek . W kabinie nic nie skrzypi , nie chrzęści i nie stuka - cisza absolutna na wybojach i na równym ,
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po raz drugi - pierwszy raz był w poprzednim HDI - trafiły mi się niedookreślone spadki mocy, Winien był przewód podciśnieniowy za 2 Eur ale książka diagnostyczna miała ze 100 stron . Jakby było po gwarancji - trochę strach pomyśleć .Poza tym epizodem bez zarzutu .

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 HDi FAP 170KM 125kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Citroen C5 II Kombi