Duże ale zwrotne kombi,nie ma większego problemu w poruszaniu się tym autem po mieście. A na trasie to już w ogóle 6 bieg + tempomat i można jechać na koniec świata. W środku miejsca sporo, bagażnik olbrzymi. Silnik genialny dynamiczny, elastyczny i jak na swoją pojemność i wielkość auta mało pali a do tego trwały ,problemy jedynie z osprzętem typu Egr (czyli jak prawie wszędzie) . Zawieszenie bajka, bezawaryjne i jeszcze bardziej je doceniam, gdy trochę pojeżdżę drugim swoim autem a potem wracam do C5. Wizyty u mechanika w 95% - rzeczy eksploatacyjne i pierdoły we wnętrzu. Naprawdę polecam bo pierwsza generacja tego auta zrobiła zły PR temu modelowi a poliftingowa wersja to naprawdę solidne auto.
Wrażenia
5,0
Silnik
Genialny dynamiczny ,elastyczny , ekonomiczny i trwały.Udana jednostka i to wszyscy mówią.
4,0
Skrzynia biegów
Oczywiście jak to we francuzach mogłoby być lepiej.
5,0
Układ jezdny
Nie ma się do czego przyczepić
4,0
Karoseria
Mam parę malutkich ognisk korozji ,ale nie postępuje od lat.
Komfort
4,0
Widoczność
Duże auto z długim przodem na szczęście są czujniki parkowania przód tył
4,0
Ergonomia
Mogło by być lepiej
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super działa
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo ,naprawdę dużo miejsca więcej już chyba tylko w vanie
5,0
Wyciszenie
Świetne, w ogóle nie słychać że to diesel w trakcie jazdy
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na tak skomplikowane auto konstrukcyjnie nie ma tragedii .
5,0
Stosunek jakość/cena
Naprawdę citroen dopracował ten model a cena w jakiej go można kupić to w porównaniu z konkurencją śmieszna
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trafiają się pierdółki ,ale to chyba wszędzie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
190tyś przejechane i 3 duże naprawy/wymiany: pompa hydrauliki po 100tyś, Dwumasa ze sprzęgłem po160tyś i EGR po 180 tyś.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 136KM 100kW
[l/100km]