NAJWAŻNIEJSZE to znaleźć odpowiedniego mechanika.
Zaopatrzyć się w interfejs do diagnozowania dedykowany do CITROENA. W mojej okolicy (miejscowość 40 tys)ŻADEN z mechaników nie ma odpowiedniego programu i interfejsu do samochodów PSA.
Kupiłbym drugi raz
Wrażenia
4,0
Silnik
Żwawy. Przez miękkie zawieszenie nie czuć tego tak jak przy twardszym z identycznym silnikiem (jest w kilku PEUGEOTACH)
4,0
Skrzynia biegów
Czasem brakuje 6 biegu
5,0
Układ jezdny
Jak dla mnie rewelacja, pasuje mi taki komfort.
Komfort
5,0
Widoczność
Mam 1,85 wzrostu, wszystko widać.
5,0
Ergonomia
Brakuje NORMALNYCH uchwytów na kubki z przodu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
nagrzewa się szybko, chłodzi bardzo dobrze, trzeba tylko robić regularnie przeglądy klimatyzacji, tak jak w każdym innym samochodzie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo dużo mijesca
4,0
Wyciszenie
przy 140 jest już trochę głośno od silnika,
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeżeli mechanik wie jak podejść do Citroena z hydro koszty są normalne.
z najdroższych napraw do tej pory miałem wymianę CEWKI - 500 zł)
5,0
Stosunek jakość/cena
Jeżeli nie przeszkadza Ci znaczek CITROENA i to że to nie niemiecki samochód POLECAM
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zamykanie szyby w klapie bagażnika,
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Póki co nie było
500 zł cewka, ale z uszkodzoną dało się wrócić do domu
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0i 16V 140KM 103kW
[l/100km]