Układ hamulcowy
: Hamulec ręczny wymaga sporej siły do zaciągnięcia
Inne
5,0
Całokształt
Samochód sprawuje się idealnie. Po 15 latach na samochodzie nie ma żadnych ognisk korozji. Oczywiście trzeba w niego włożyć trochę pieniędzy w serwis (staram się robić przeglądy i naprawy w ASO), ale warto to zrobić, żeby samochód wiernie służył. Lista większych napraw w ASO (zacząłem użytkować samochód przy przebiegu 90 tys. km):
** 110 tys. km / 1500PLN - wymiana koła dwumasowego i sprzęgła
** 115 tys. km / 1700PLN - naprawa klapy mieszania powietrza w klimatyzacji dwustrefowej - podobno jest to regularna przypadłość w tych samochodach
** 124 tys. km / 1800PLN - jakaś naprawa modułu turbosprężarki (uszkodziła go wilgoć) - podobno nowy moduł jest pozbawiony wady
** 150 tys. km / 1800PLN - wymiana linek hamulca ręcznego (ogólnie ręczny ciężko działa i nie udaje mi się tego zmienić)
** 160 tys. km / 3600PLN - wymiana rozrządu (cena obejmuje również okresowy przegląd serwisowy z wymianami filtrów, oleju itp)
** 173 tys. km / 3600PLN - wymiana łożysk wahacza tylnego (cena obejmuje również okresowy przegląd serwisowy z wymianami filtrów, oleju itp)
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 136KM 100kW
[l/100km]