Układ hamulcowy
: Jak w każdym swoim samochodzie zajechałem ręczny nie używając go prawie nigdy - zardzewiały linki
4,0
Całokształt
Hydropneumatyka, silnik, spalanie wygoda pakowność - rewelacja. NIestety kształt już trochę odstaje.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jedna z najmocniejszych stron tego auta
3,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Trzyma się w miarę ale poprzez charakterystykę tak sobie
Komfort
4,0
Widoczność
Bardzo dobra w przód i tył
4,0
Ergonomia
Fajna
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie ma do czego się przyczepić
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Sprawia wrażenie modelu D+
3,0
Wyciszenie
Takie sobie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik i zawieszenie tego auta to podstawowe atuty. Przy rozsądnej jeździe w trasie (110-130km) potrafi zejść poniżej 6L. Załadowany 2+2+bagaż na trasie Warszawa-Rzym-Warszawa spalił bodajże 5,4 ale to oczywiście dane z komputera. W mieście mieści się poniżej 7L. Podobnie jak pierwsza generacja C5 mocno niezawodny oczywiście przy założeniu że od poczatku był w dobrych rękach i nie został zarżnięty. Niestety chyba trudno o jakości powiedzieć o kolejnej generacji - jest w rodzinie i trochę się sypie. W moim uzupełnienie płynu Elois w filtrze FAP po 165 tys. km. - gdybym wcześniej wiedział, że najlepiej ładować pełny bak to pewnie dojechałbym do 190-200 tys. Poza tym to nieskończenie pojemna taczka która pomieści wszystko.
5,0
Stosunek jakość/cena
W przypadku świerzych aut używancyh chyba nie ma sobie równych. Jest niedoceniony, ma słabą opinie a przez to zdecydowanie tańszy niż konkurencja
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zdarzają się
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadko
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 136KM 100kW
[l/100km]