Przeniesienie napędu
: Nie spodziewałem się, że tak sprawnie przyspiesza.
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Przy obrotach rzędu 2000 zaczyna być głośny ... ale to raczej cecha silników HDI.
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Przy wyższych prędkościach 150 - 160 zaczyna zachowywać się nie pewnie. A przynajmniej daje takie odczucia.
Komfort
3,0
Widoczność
Tylnia szyba dość mała i grube słupki z przodu ograniczają widoczność. Przydała by się mimo wszystko ta wycieraczka tylniej szyby.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Maksymalnie odsunięty fotel czy to kierowcy czy pasażera pozostawia bardzo mało miejsca na tylnej kanapie. Ale nawet wysoka osoba bo prawie 2 metry nie odsuwa fotela kierowcy całkowicie. Sprawdzone.
4,0
Wyciszenie
Przy prędkościach rzędu 140 - 150 i wyższych zaczyna robić się głośno w środku chociaż jest to do wytrzymania. Automatyczne zwiększanie poziomy głośności radia skutecznie przeciwdziała złemu wrażeniu.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wszystko zależy od kierowcy ... przy spokojnej jeździe spalanie jest świetne jak na tak mocny silnik i tak duże auto. Na prawdę w mieście nie przyspiesza się do 100 km/h i nie zwalania o 0 km/h na odcinku 500 metrów.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3 letnie auto i mimo, że to Citroen to wszystkie przycisku, pokrętła i gadżety działają.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
3 letnie auto. Żadnych napraw. A serwisie w zasadzie tylko na przeglądzie.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 136KM 100kW
[l/100km]