pozbyłem sie bez zbędnych czułości i teraz jestem szczęśliwym posiadaczem czeskiego niemca. a z francuzów yleczyłem sie raz na całe życie. NIE POLECAM NIKOMU, chyba ze ktoś lubi dokładać do auta i ma czas na co tygodniowe wycieczki do serwisu
Wrażenia
1,0
Silnik
co z tego ze auto jest bardzo dynamiczne i świtnie ciągnie do przodu, skoro trzeba dolewać raz na tydzień blisko litr oleju(3000=1l) jak dla mnie porażka
1,0
Skrzynia biegów
biegi haczą a na koniec trójki nie dało sie juz nawet wrzucić
3,0
Układ jezdny
świtne. samochodem sie płynie, regulacja prześwitu też super sprawa. szkoda tylko ze bardzo szybko sie ono nadaje do wymiany. po 50 000 po naszyc drogach nadaje sie do kapitalnego remontu
Komfort
3,0
Widoczność
w miare. pomagały mi czujniki parkowania do kiedy sie nie popsuły. są za słabej jakości włączały sie same aż wkońcu wysiadły
4,0
Ergonomia
wszystko jest pod ręką
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
w zime grzeje w lato chłodzi. no problem
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
miejsca jest mnóstwo
4,0
Wyciszenie
jak dla mnie bardzo dobre
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w mieście 8 w trsie poniżej 7 cięzko było zejść. Później wysiadł komuter pokładowy to wogóle cyferki juz świrowały:)
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
dla mnie jak auto sie psuje to nie są drobiazgi
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
1.oil no ok - jak auto bierze litr na 3000km to nie jest normalne.jak jechałem w trase to musiałem co kilka dni dolewać.dodatkowo dziwny osad na korku wlewu oleju, jakby nie był nigdy wymieniany
2.podnośniki szyb działały jak chciały, w serwisie zażadali 1200 zł...:)
3. czujniki parkowania wysiadły
4. komputer świrował szczególnie ze spalaniem
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 136KM 100kW
[l/100km]