Karoseria
: Bylejakość mocowania zderzaków - zwykle obwieszone, i to już w egzemplarzach fabrycznie nowych. Po przebiegu 50 tys. km sypie się gąbka siedziska kierowcy. Wersje z tapicerką typu zamsz szybko przecierają się, głównie od pasa do spodni. Po przebiegu 50 tys. km popękana oslona dźwigni zmiany biegów. Prymitywne mocowania siedzisk tylnych. Zbyt delikatne mocowanie podłokietników przy przednich fotelach. I jeszcze jeden ból, który przyprawia o rozstrój to wymiana żarówek przednich lamp, szczególnie pozycyjnych. W drodze jest to niemożliwe, a i nie mniej problemów z tym jest również i na stacjach serwisowych. Generalnie wykończenie wnętrza może i estetyczne i w miarę trwałe, niemniej jednak co nie dotknąć ma się wrażenie, że się rozpadnie.
Silnik
: Brak.
Układ hamulcowy
: Brak.