Zawieszenie
: Trzeba się przekonać na własnej skórze jaki to komfort :)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
4,0
Całokształt
Dużo przydatnych funkcji, choć mogłoby być to trochę lepiej wykonane.
Wrażenia
4,0
Silnik
Demon dynamiki to nie jest, ale tryb sport trochę ratuje sytuacje
3,0
Skrzynia biegów
W trybie ekonomicznym szału niestety nie ma.
5,0
Układ jezdny
HydraActive + i w sumie konkurencji na razie nie spotkałem :)
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Kłopoty z klimatyzacją i ogrzewaniem a także nawiewami.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na auto z takimi wymiarami to szału nie ma.
3,0
Wyciszenie
Jest po prostu ok, ale super cicho jakoś nie jest.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy tej mocy spalanie jest ok, najwięcej oczywiście paliwa idzie w trybie sport, jadąc do 100 pali 11l LPG, jadąc po autostradzie ok.200 pali 17l LPG.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Masa denerwujących "elektronicznych bolączek"
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 211KM 155kW
[l/100km]