Szukaj

Ocena kierowcy - Citroen C5 II Hatchback

bamaj, 10 lat temu
Silnik 2.0i 16V 140KM 103kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 116 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Citroen C5 II Hatchback 2.0i 16V 140KM 103kW 2004-2008 - Oceń swoje auto
3,85
9% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : ZAWIESZENIE - okręt, kanapa, dziury nie istnieją mamy zajebiste drogi. Na powaznie auto płynie, nie zachęca do sportu, tym się łyka dostonie km.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Czujniki parkowania
4,0
Całokształt
Niedocenione auto, chyba dlatego że francuskie, tylko przez przesąd i niepoprawne podejście Polaków. Niezwykle komfortowe, spośród aut tego segmentu nie ma konkurenta. Klasa wyżej Mercedes E-klasa ma porównywalny. Kto nie prowadził niech nie komentuje.
Wrażenia
3,0
Silnik
2,0 benzyna standart tej klasy, brakuje szóstki, dynamika przy jeżdze solo ok, ale przy pełnym ładunku niestety brakuje mocy. Auto słabo wyciszone pow. 130 hałas staje się dokuczliwy.
4,0
Skrzynia biegów
Nigdy nie miałem problemów, biegi wskakują intuicyjnie, biegi długie zwłaszcza bardzo dobra dwójka i niezła 3, Jak potrzeba zakrci do 150 km/h. Auto + kierowca = wtedy jest nawet dynamiczne.
4,0
Układ jezdny
No cóż, hydropnematyka nie zachęca do sportowej jazdy w ciasnych zakrętach. To okręt, kanapa, ma być wygodnie i jest i to bardzo. Auto stabilne, ale nie lubi ostrej jazdy, idealny na długie wypady, nie męczy.
Komfort
5,0
Widoczność
Tu nalezy się żabojadom szóstka. Sorki dojczlandy, ale zawieszenie to perła tego auta. Nic w nim nie robiłem, jest tak jak 70 kkm temu. To wzór.
4,0
Ergonomia
Materiały dobrej jakości, widoczność bardzo dobra, czujnki dodatkowo pomagają. Wyposażenie jak w klasie higch u konkurencji.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak w klasie D. Dobrze, klima naprawdę dwustrefowa, bardzo wydajna. Brakuje nawiewóe na tył.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Czuć że nie siedzi się w kompakcie, ale np. passat czy mondeo ma więcej miejsca. Aczkolwiek w zupełności wszystkim wystarcza.
3,0
Wyciszenie
Tu minus, chyba dlatego, że porównuje do super wyciszonej laguny (diesel). Brakuje szóstki wtedy byłoby lepiej. Do 130 jest ok, po przekroczeniu 4 tys obr/min jest po prostu za głośno.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wbrew pozorom spalanie jak na takie gabaryty jest dobre. Auto nawet w cyklu miejskim nigdy nie przekoczyło 10 l/100 km nawet zimą. Nie katuję silnika bo to nie auto do tego, autostrada 150 km/h spalanie 8,4. Pod względem kosztów serwisowych (niezależne) tez banan na twarzy. Ergonomia to tez plus cytryny.
4,0
Stosunek jakość/cena
No tu ze względu na debilne opinie i podejście do francuskiej motoryzacji to wielka szóstka. Auto tanie, a nie ustępuje konkurencji tylko wszystko psuje podejście moto (amatarów) do aut na f.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Miałem problemy z czujnikami parkowania i pedałem gazu (elektroniczny), bardzo duży dostęp do zamienników i używek.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0i 16V 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Citroen C5 II Hatchback