1. Błąd w oprogramowaniu komputera powoduje,ze przy złej jakości paliwa i dużym obciążeniu silnika (np. wyprzedzanie pod górę) zapala się błąd \"Depollution system faulty\". Auto wielokrotnie z tego powodu serwisowane - brak ewidentnej przyczyny - zmniejszona skutecznosć katalizatora - nowego:-). Skasowanie błędu rozwiązuje problem na kilka miesięcy. Komputer po normalizacji warunków pracy, powinien sam wyjść z trybu serwisowego.
2. Mała elastyczność na biegu jałowym. Nubirka na biegu jałowym w korku w pełni załadowana bez problemu pełznie do przodu, tu niestety potrzebne jest trochę gazu - znacznie obniżony przez to komfort jazdy w korku.
3,0
Skrzynia biegów
W moim poprzednim samochodzie - Daewoo Nubira II lżej \"wchodziły\" biegi.
5,0
Układ jezdny
Super!!! Chociaż nie odczułem dużej różnicy bo poprzednie auto ma bardzo miękkie zawieszenie i w mieście też \"płynie\", znaczna róznica na plus jest na autostradzie.
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
Duży minus za kształt siedziska fotela kierowcy,
i brak możliwości kąta nachylenia (w takiej klasie auta - nieładnie),jedynie wysokość.
Po przejechaniu ok 300 km wychodzę z auta cały obolały. Nubirą po przejechaniu ze Splitu 1500km, bez problemu wychodzi się z auta.
Przednia krawędź siedziska zdecydowanie za wysoko, uciska na uda. Przy dłuższej jeździe bardzo męczące.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0i 16V 140KM 103kW
[l/100km]