Za te pieniądze można kupić samochód który będzie po prostu jeździł. Jeśli lubisz się kłucić, jesteś bardzo bogaty i podatny na reklamę a w dodatku nie zależy Ci na dojechaniu do celu to C5 jest w sam raz dla Ciebie. Po roku wartość samochodu w ubezpieczeniu spada z 100 tyś do połowy. To najlepiej świadczy o modelu.
Wrażenia
4,0
Silnik
140 koni na 1750 kg masy to trochę mało
4,0
Skrzynia biegów
bardzo dobra skrzynia
4,0
Układ jezdny
przereklamowany ale ponadprzeciętny
Komfort
4,0
Widoczność
2,0
Ergonomia
konsola uwiera w prawą nogę, bardzo dokuczliwe w długiej trasie
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
duuuży samochód
3,0
Wyciszenie
w tej klasie nie powiino być nic słychac, a słychać szczególnie z kół
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ceny i jakość serwisu TRAGEDIA, spalanie 7-8 l miasto 5,5 - 7 trasa
1,0
Stosunek jakość/cena
To jak porównanie stosunku absurdu do tragedii
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
A co to jest niezawodność? Pytam bo jestem pracownikiem Citroena
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak kupisz Citroena to posiadaj telefon do przyjaciela, odholuje