Zawieszenie
: Hydro citroena! Nie ma juz takich aut.
5,0
Całokształt
Najwygodniejszy samochod jaki mialem. Szkoda, ze juz nie produkują. Niezawodny, ekonomiczny, o dziwo dość tani w utrzymaniu.
Wrażenia
4,0
Silnik
1.8 125KM +lpg jest troche za slaby do tego samochodu. Auto ladnie przyspiesza do ok 120 km/h a potem trzeba być cierpliwym
4,0
Skrzynia biegów
Pracyzyjna zmiana. W trasie do spokojnej jazdy przydala by sie 6ka.
5,0
Układ jezdny
Rewelacja. Auto znakomicie trzyma sie drogi. Hydro znakomicie dostosowuje sie do drogi.
5,0
Karoseria
Mimo lat... Nie ma sladu ognisk rudej. Dobre spasowanie elementow.
Komfort
4,0
Widoczność
Do tylu slabo, ale ma komplet wysokiej klasy czujnikow parkowania.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutu, przydalby sie niezalezny nawiew na tyl.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duze wnętrze
5,0
Wyciszenie
Do 130km/h bardzo dobrze.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Rewelacja. 100kkm przejechane ze srednim spalaniem 10l lpg/100km.
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiony od 1go wlasciciela z przebiegiem 100kkm. Dokulalem nim kolejne 100 kkm nie ponoszac wydatkow większych niz eksploatacyjne.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przez 100kkm (do przebiegu 200kkm+) wymienilem nadprogramowo: przepustnica(falowaly obroty), przedni kompletny zacisk hamulcowy oraz komplet linek hamulca recznego. Jeden czujnik parkowania (uszkodzony mechanicznie)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Puscil simering co objawialo sie kapaniem oleju. Przy jego wymianie zlecilem wymiane sprzegla (profilaktycznie za jedna robota). Jeden z silownikow zawieszenia hydro pocil sie wiec zostal zregenerowany. Wszystkie usterki usuwane przy okazji standardowego przegladu olejowego (co 15kkm) więc nie mialem nieplanowanych wizyt.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8i 16V 125KM 92kW
[l/100km]