należą się brawa dla Citroena, że likwidował wszystkie zauważone błedy w początkowym okresie produkcji
Wrażenia
4,0
Silnik
małe wibracje na postoju
5,0
Skrzynia biegów
działa lekko i precyzyjnie
5,0
Układ jezdny
początkowo trzeba się przyzwyczaić do "miękkości"
Komfort
4,0
Widoczność
jak zlikwiduję kratę będzie dokonale!
5,0
Ergonomia
dołożyłem tempomat i regulację lędźwi w siedzeniu kierowcy, przyciemniłem szyby metodą natryskowo-piecową, zmieniłem poszycia tapicerskie na skórzane
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
mam ręczną klimę, trzeba samemu regulować temp.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
kierowcy Volvo, Seata Toledo, VW Passata i Renault Laguny mogą pozazdrościć ilości miejsca!
Chyba niewiele aut, a może żadne nie jest tak obszerne i wygodne!
4,0
Wyciszenie
pewnie benzyniaki napiszą doskonale!
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ciągnąc przyczepę kempingową (1 tona) przy prędkościach 80-95km/godz średnio na trasie 300km spali 9,8litra na 100km
4,0
Stosunek jakość/cena
szkoda, że nie było mnie stać na najlepiej wyposażoną wersję, ale interesowałem się innymi modelami i zamiast "gołego" VW PASSATA wolałem wypasioną cytryne!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przez 5lat nic się nie zepsuło poza dotykowym wyłącznikiem świateł awaryjnych który jest produkcji niemieckiej!
(zmienić dostawce na koreańskiego lub chińskiego będzie lepiej!)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie miałem żadnej awarii ani poważnej naprawy, oprócz przeglądów co 20tys.km
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 109KM 80kW
[l/100km]