to nie jest auto dla każdego.ktoś kto jesdził jakąkolwiek niemiecką taczką napewno sie nie przyzwyczai.C5 albo się lubi albo nienawidzi innej alternatywy nie ma
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik ok choć troszke za slaby do tak duzego auta ale daje sie jechac nie ma co nażekać
4,0
Skrzynia biegów
jest ok nigdy nie było z nią problemów ładnie sie zmienia biegi choć lewarek ma nieco zaduży skok
4,0
Układ jezdny
hm do tego zawieszenia trzeba sie przyzwyczaić ale jest niezłe choć oczywiście nie na naszych drogach
Komfort
5,0
Widoczność
tutaj jest prawie doskonale(prawie bo przednie słupki są dość grube)-bezpieczenstwo
4,0
Ergonomia
wygodnie(rekordowo szeroko)sporo schowków niezłe fotele choć wogóle nie trzymają w bokach całkiem spory komfort z tyłu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
elektroniczna klima jest bardzo dobra(problem zamarzającej szyby przedniej to mit poprostu niekturzy kierowcy niebardzo potrafią obsługiwać klimatyzację ztąd ten problem)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
j.wyzej
4,0
Wyciszenie
jak na diesla całkiem cicho nawet lepiej niż w mercedesie c klassa 2.2 cdi sam sprawdziłem
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
no tu mogłoby być lepiej ale masa auta robi swoje miasto 8 l. trasa 7l. ropy oczywiscie
4,0
Stosunek jakość/cena
za cene 94 000 tyś dostajemy kompletnie wyposażone auto i to w dieslu i kombi.w tej cenie o niemieckim wozie z tymi parametrami nie ma co pomażyć
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przez pierwszy rok produkcji to porażka nie starczy miejsca żeby wymienić wszystkie awarie ale skonczyła sie gwarancja i skończyły sie usterki