Karoseria
: Mimo upływu lat karoseria trzyma sie w super stanie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Uszczelka pod glowicą
Układ hamulcowy
: zapiekajace sie zaciski przednich hamulców, zapiekające sie linki hamulca recznego
Zawieszenie
: problemy z hydrropneumatycznym zawieszeniu
2,0
Całokształt
auto za malą kasę ktorego nie warto kupować gdyz po roku użytkowania koszty napraw dorównaja cenie zakupu
Wrażenia
3,0
Silnik
Ciągłe problemy z swiecami żarowymi, awaria uszczelki pod głowicą
2,0
Skrzynia biegów
obowiazkowa wymiana dwumasy z kompletem sprzegla plus ingerencja w skrzynię biegów(haczacy drugi bieg)
2,0
Układ jezdny
Hydropneumatyka- czeste nieszczelnosci ukladow i wymiana sfer
Komfort
3,0
Widoczność
duże auto więc do tyłu slaba widoczność bez parktroniku nie polecam
3,0
Ergonomia
poprostu kawal klocka na drodze gdzie tu ergonomia?
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
tu by było wszystko super żeby nie problemy z silniczkami nadmuch jak sie wyrobia to albo nagrzewnica do wymiany albo jesli jest jeszcze dobrze to sam silniczek (jedyne 300 plus robocizna) a jak sie nie chce wydac kasy to ogrzewanie caly rok
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wielka fura dużo miejsca
4,0
Wyciszenie
czeste odglosy zawieszenia poza tym okej
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jesli o zużycie paliwa to wszystko ok ale jeżeli chodzi o zakup części zamiennych to tragedia zamiennikow prawie wcale nie ma a jesli sa to ceny olbrzymie a jakos i tak wiele dajaca do rzyczenia ;orginaly super ale cena mega kosmos
3,0
Stosunek jakość/cena
auto za malą kasę ktorego nie warto kupować gdyz po roku użytkowania koszty napraw dorównaja cenie zakupu
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
co tu dużo pisać co drugi miesia w warsztacie
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
raz na rok naprawa rzędu 3000 zł
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 109KM 80kW
[l/100km]