Karoseria
: Nawet na młodych samochodach widać wybrzuszenia w na zewnętrznych uszczelkach okien oraz relingach
Zawieszenie
: po ok 100 tys km nadają się do wymiany łożyska tylnej belki
5,0
Całokształt
Samochodem jeździ się bardzo wygodnie, jest niesamowicie pojemny. Nie ma tragicznych wydatków na naprawy, jak nie ma dużo kucyków pod maską to i nie trzeba ich często karmić.
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Idealnie ! Zawieszenie jest niesamowite - tłumi wszystkie nierówności drogi. Po przesiadce do C5 prawie przestałem zwracać uwagę na polskie dziury. Układ kierowniczy precyzyjny. Trochę trzeba się przyzwyczaić do \"pływania\" samochodu po drodze :)
Komfort
4,0
Widoczność
Jak na kombi niemal 5m długie jest OK.
4,0
Ergonomia
Wszystko jest na swoim miejscu
Wada - brak podświetlenia gałek od głośności fabrycznego radia i temperatury klimatyzacji. Jadąc w nocy często łapię za nie właściwą gałkę.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zarówno klimatyzacja jak i wentylacja działa bardzo dobrze. Przyciski włączenia obiegu wewnętrznego oraz kierunku nawiewu działają z kilkusekundowym opóźnieniem.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak w limuzynie :) na przednich siedzeniach można siedzieć bardzo wygodnie. Z tyłu miejsca wystarczy nawet dla wysokich pasażerów o długich nogach.
4,0
Wyciszenie
Mogło by być lepiej. W mieście słychać co się dzieje na zewnątrz, jednak w trasie słychać tylko cichy pomruk silnika i pęd powietrza.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Za komplet tylnych siłowników zapłaciłem 1000zł w ASO, dostępnych jest sporo zamienników innych części. Spalanie mogło by być mniejsze ale przy spokojnej jeździe jest OK.
5,0
Stosunek jakość/cena
4 letni samochód tej klasy za 26tys pln - uważam, że bardzo dobrze.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak do tej pory nie miałem żadnych drobnych usterek, które unieruchomiły by samochód lub spowodowały moje spóźnienie.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jedyna poważna usterka jaką miałem i która spowodowała interwencję lawety, to uszkodzenie siłownika zawieszenia z tyłu oraz wypływ znacznej ilości płynu hydraulicznego. Wymieniałem też komplet łożysk tylnej belki.
Samochód mam od pół roku.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 109KM 80kW
[l/100km]