Karoseria
: i zawieszenie - bo świetnie jeździ po naszych dziurach
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: pije - 2l.oleju na 10 000km.
Przeniesienie napędu
: wsteczny czasem nie chce wejść
Inne
: katalizator brzęczy
4,0
Całokształt
gdyby nie drobiazgi to byłoby doskonale
Wrażenia
4,0
Silnik
Powyżej 3500 obr. robi się żwawy - do 3000 - żeby nie mówić mułowaty to powiem DOSTOJNY
4,0
Skrzynia biegów
czasem problem ze wstecznym , ale tak O.K.
5,0
Układ jezdny
PŁYNIE
Komfort
4,0
Widoczność
dość dobra - szerokie przednie słupki
5,0
Ergonomia
nie mam uwag
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
świetnie chłodzi , dobrze grzeje czyli jest O.K.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bez uwag
4,0
Wyciszenie
gdyby nie pobrzękujący katalizator to byłoby idealnie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
cudów nie ma - w mieście +/- 10l.w lecie
ok.11l. zimą. Na trasie przy jeździe bardzo spokojnej ( 70 - 100 km/h ) osiągnąłem 5,8 (Rzeszów - Łódź)- jadąc bez szaleństw, ale szybciej -tak do 130 zawsze mam poniżej 7l. Od 6,5 do 6,8 .
Co się tyczy serwisu, to radzę daleko omijać DAN MAR w Świlczy k/Rzeszowa :
ceny jak z kosmosu,natomiast mechanicy zupełnie niekompetentni.
Wszystko działa pod kątem "golenia" klienta. Mam bardzo złe doświadczenia
4,0
Stosunek jakość/cena
j.w.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
urwana klamka,palące się żarówki i diody,katalizator brzęczy,ŚWIATŁA DROGOWE SAME ZNIKAJĄ-ZMIENIAJĄ SIĘ NA MIJANIA (i niema na to mocnych)
w tylnych drzwiach nie opuszczę szyby.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zaczyna pić olej - 2l na 10 000km.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0i 16V 136KM 100kW
[l/100km]