jak się nie psuje to jest do przyjęcia, rewelacji nie ma. Od nowości silnik pracuje nirówno na wolnych wolnych obrotach. W autoryzowanych serwisach Citroena w których byłem powiedzieli, że jest to jak najbardziej normalne. Zużycie oleju dla współczesnego silnika to skandal 1,5L na 10000km. - tyle tylko z moich aut jakie pamiętam brała SKODA 105.
3,0
Skrzynia biegów
wsteczny bieg często trzeba próbować dwa trzy razy, do przodu O.K.
4,0
Układ jezdny
auto bardzo wrażliwe na podmuchy boczne wiatru
Komfort
3,0
Widoczność
przód O.K. tył i boki kiepsko, brak wycieraczki tylnej szyby
4,0
Ergonomia
bez komentaża
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
na początku było dobrze, po jednym sezonie klima działa jak chce, różnica temperatur z nadmuchów do 10st.C, w serwisie sprawdzili w paru innych autach (oczywiście Citroena) powiedzieli, że tak ma być
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo wygodne auto
4,0
Wyciszenie
głośne chamowanie silnikiem
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
generalnie dobrze, można jeżdzić oszczędnie np. do 120km/h i łagodnie przyspieszać wtedy przy jeździe mieszanej nawet do 6,8. Przy normalnej ostrej jeżdzie nigdy nie było średnie powyżej 9,5
1,0
Stosunek jakość/cena
gdyby auto było mniej awaryjne była by ocena 5
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
tragedia
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
tragedia. nigdy nie wiem czy dojadę i wrócę. "Trasy" do 100km nic się nie dzieje, przy ddłuższych w każdej chwili może zadarzyć się, że wypadają jeden, nawet dwa cylindry. Po postoju ok. godz. silnik zaczyna normalnie pracować, a komputer o niczym nie pamięta. Tak się dzieje od nowości. Mam auto prawie trzy lata i przez te trzy lata autoryzowane serwisy nie potrafią sobie z tym poradzić.