5 lat użytkowania i przejechanie ponad 150 tys. km (z czego 140 tys. na gazie). Samochód czasami drażni różnymi pierdołami, które lubią żyć swoim życiem (głównie przez wszechobecną elektrykę), ale wynagradza to wielkością wnętrza, wygodą, zawieszeniem i niezawodnym silnikiem. Silnik solidny, bezproblemowy, dobry do gazu. Hydraulika zawieszenia po przejechaniu prawie 300 tys. z czego 150 po polskich dziurach jak na razie bezobsługowa i bezproblemowa. Dobrze mieć mechanika, który wie jak go naprawiać bo z partaczami można popłynąć finansowo. Czasem drażni ale w zasadzie to solidny samochód. Stosunek jakości do ceny moim zdaniem na 5 ale trzeba naprawiać na bieżąco.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0i 16V 136KM 100kW
[l/100km]