Żle zorganizowana obsługa klienta w niektórych stacjach,klient nie moze na bieząco w trakcie naprawy konsultować się z mechanikiem ,ponieważ nie może przebywać w miejscu naprawy samochodu.Pracownik recepcji wydający auto po naprawie ma niewiele do powiedzeniana temat czynnosci ,które zostały zrobione.
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
Automat
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo długo nagrzewa sie wnętrze samochodu
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dość wysokie zużycie paliwa zimą ok 13,6l/100
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Słabo zwijajace się pasy bezpieczenstwa,ciężko zamykająca się tylna klapa,zawodny wskażnik poziomu płynu spryskiwaczy,kłopot z rozruchem w okresie dużych mrozów