Ten silnik to dla tego auta zbyt mała jednostka. Jest mułowaty, wyprzedza się z redukcją biegów. Przy moim przebiegu bierze sporo oleju. Poprawiło się to po zmianie na 10w60
3,0
Skrzynia biegów
W moim wysłużonym modelu rozklekotana. Kierowcy nie zaznajomionemu z drążkiem, chwilę zajmie nauczenie się biegów. W 20-letniej Xantii biegi chodziły jak io sznurku, jak z fabryki.
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Żadnych objawów rudej w pełnoletnim samochodzie. Ocynk pierwsza klasa.
Komfort
5,0
Widoczność
Hydro zawieszenia nie trzeba nikomu reklamować. Kto raz spróbował, po dobroci nie wróci do innego
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Minus to wada konstrukcyjna powodująca konieczność wymiany zębatki nawiewu. Średnio działa klima.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zmieści się wszystko i każdy.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Znakomity. Świetne auto można kupić za połowę ceny jakiegoś vw czy opla
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czasem zdarzają się pierdoły, ale w miarę ogarnięty użytkownik nie powinien mieć z tym problemu.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Walnął mi siłownik tylnego zawieszenia. Niestety musiałem ogarnąć to sam. Fart, że mam garaż z kanałem. U mechaników czas oczekiwania długi, bo i do hydro trzeba speca. A i zapłaciłbym pewnie swoje. Na szczęście się udało, choć łatwo nie było. Do tego standardowe problemy z zaciskami tylnych hamulców.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8i 16V 116KM 85kW
[l/100km]