Mam V6 z 2001 r. Rozrządu nie ruszałem, a koszt ok. 1200 PLN + robocizna. W ASO za samą wymianę chcą 800 PLN, więc w granicach normy.
Cewkofajka kosztuje poniżej 200 PLN i robi się to co 100k km. W pompie zawieszenia zużywają się kondensatory, więc jak szwankuje, to naprawa jest dość prosta dla elektronika.
Największą bolączką tak naprawdę są motoreduktory, które sterują pracą nawiewu w kabinie. Ciężko się dostać do nich, a poprawione kosztują chore pieniądze. Taniej jest zrobić samemu przedłużkę z metalu albo kupić nieoryginalną.
Teraz wymieniałem chłodnicę klimatyzacji, bo podobno delikatnie już puszczała (wg speca od klimy). Chłodnica Nissens.
Auto jest super. Jedzie pięknie, ale dobrze jest założyć przyzwoity gaz. Ja dałem 3700 PLN z małym rabatem. Jeżdżę bez ograniczeń i spalanie rzadko przekracza 15l/100 km. Najmniej wpo mieście miałem trochę ponad 12l/100 km.
Wszystko jest pięknie spasowane, dobrze wygłuszone. Mimo to, sam sobie dołożyłem wygłuszenie drzwi i planuję jeszcze podłogę i nadkola. Wtedy to już w ogóle niemowlę zaśnie przy prędkości 150 km/h. :)
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 207KM 152kW
[l/100km]