Jeżeli po 5 latach użytkowania samochód za ponad 100 tys. PLN nadaje się na złom to wszystkie zalety dotyczące komfortu jazdy, czy mocy silnika stają sie nie ważne. Przez 5 lat na wiosnę i na jesieni regularnie oddawałem samochód do naprawy z powodu większych lub mniejszych usterek. Koszt średni napraw na rok to ok 8 tys. PLN. Kupując samochód z takim silnikiem brałem pod uwagę, że koszty eksploatacyjne będą wysokie. Nie sądziłem jednak, że będzie to studnia bez dna. Po 5 latach na przeglądzie 120 tys. samochód po prostu się rozsypał i koszt sugerowanych prze serwis napraw przekroczył jego aktualną wartość. Dalsze remontowanie go nie ma sensu. Nie mam sumienia również tego 5 letniego Ekskluzywnego złomu sprzedać nikomu.
W dodatku serwis beznadziejny. Chamska obsługa reklamacji w Citroen Polska. Na wszystkie usterki jedno wyjaśnienie - przez pierwsze 2 lata zgodnie z prawem naprawy są wykonywane na gwarancji, po 2 latach finansuje je właściciel. Na pytanie dlaczego ich jest aż tyle prosta odpowiedź - przecież ten samochód tak ma. Nikt w serwisie się nawet nie dziwi, że ten samochód jest tak awaryjny!!!!
Samochód, któremy mówię kategoryczne nie. Jakość, a w zasadzie jej brak z czasów początków motoryzacji XX w, obsługa serwisowa jak za komuny.
Wcześniej jeździlem Renault - bezawaryjna, teraz szukam niemieckiego samochodu. Do Citroena nie wsiąda już nigdy choćby w promocji dali mi go za darmo. Studnia bez dna dla cierpliwych.
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 207KM 152kW
[l/100km]