TRAGICZNE SERWISY NIE MAJĄ OCHOTY NICZEGO NAPRAWIAĆ NA GWARANCJI 4-5 WIZYT NIM COKOLWIEK NAPRAWIĄ
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
MIALEM OCHOTĘ NA NOWĄ C5 ALE SERWIS SKUTECZNIE WYBIL MI TAKIE POMYSŁY Z GŁOWY.Z OBECNĄ C5 NA GWARANCJI MIALEM PRZEZ DWA LATA 18 WIZYT W SERWISIE.5-6WIZYT NIM LASKAWCY USUNĄ CI USTERKĘ.TEN SERWIS SIĘ NIGDY NIE ZMIENI GDYŻ CITROEN POLSKA NIE INTERESUJE SIĘ ŻE JEST OKRADANY Z CZĘŚCI IGODZIN PRACY.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0i 16V 136KM 100kW
[l/100km]