Auto które na szczęście przy zakupie jest dość tanie, na nie szczęście trudno je sprzedać. Pierwsza generacja C5 niestety jest w środku jak dla mnie dość mocno plastikowa. Jakością materiałów przypomina mi kolegów z dalekiego wschodu... Jednak wszystkie te nie dociągnięcia rekompensuje ultra dobre zawieszenie ( nie ma się czego bać!). Silnik jak na moje potrzeby mógł by być silniejszy, brakuje 6 biegu oraz ta nieszczęsna regulacja prędkości wycieraczki. Wycieraczka pracuje szybko, szybciej i automatycznie- czyli szybko i kiedy zechce, gdyby był podstawowy wolny ruch to było by ok.
Wrażenia
5,0
Silnik
Zawieszenie na DUŻY +. Minusem jest jego doskonałość, po dziurach gdzie jechał bym 30kmh tym jadę 60 i więcej. Taka ignorancja prowadzi do skróconej eksploatacji łączników stabilizatora, sworzni wahaczy czy drążków kierowniczych
3,0
Skrzynia biegów
Jak dla mnie przełożenia są zbyt mało precyzyjne i skok dźwigni jest zbyt długi.
4,0
Układ jezdny
Zbyt mało precyzji, pontonowaty. Specyficzny i trzeba się do niego przyzwyczaić.
Komfort
3,0
Widoczność
Zbyt małe lusterka, htb ma ograniczone pole widzenia przy cofaniu. Pomagają czujniki cofania.
4,0
Ergonomia
Działa i jest ok.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima działa, ogrzewanie grzeje, klimatronic też ok, szyby nie parują. Chłodzi kiedy gorąco, grzeje gdy zimno.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 187cm wzrostu, mieszczę się z tyłu o przodzie nie wspominam bo tam przestrzeni jest od groma.
3,0
Wyciszenie
Mogło by być lepiej...
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0i 16V 136KM 100kW
[l/100km]