W cenie Skodziny Fabii dostajemy limuzynę o niedoścignionym komforcie. Farmazony na temat awaryjności można wrzucić między bajki. Zawieszenie Hydro jest tańsze w serwisowaniu niż wielowahaczowe i dużo mniej awaryjne. Z prostym silnikiem benzynowym auto okazuje się dużo mniej awaryjne od konkurencji, tanie jak barszcz i luksusowe.
Wrażenia
5,0
Silnik
2.0 16V o klasycznej konstrukcji. Bez udziwnień takich jak dwumas, wariator itp. Moc wystarczająca do bezstresowej jazdy w trasie.
5,0
Skrzynia biegów
Lekko i przyjemnie, bez rozczarowań.
5,0
Układ jezdny
Jak raz pojedziesz autem z Hydro, nie będziesz chciał innego. Bajka, wybiera wszystkie nierówności.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń.
4,0
Ergonomia
Przydałby się porządny uchwyt na kubek (jak w Lagunie)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa, klima chłodzi jak trzeba.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nikomu nie brakuje miejsca, nawet za mną, a mały nie jestem.
5,0
Wyciszenie
Silnik benzynowy tylko mruczy ;).
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny części standardowe. Nie odbiegają od Opli.
5,0
Stosunek jakość/cena
W takiej cenie i z tego rocznika chodzą takie auta jak Corsa, Fabia, Polo - więc nie ma o czym mówić ;).
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Same pierdoły, które można samemu ogarnąć. Polecam kupić sobie Lexię i ma się spokój.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0i 16V 136KM 100kW
[l/100km]