Brakuje tego wykończenia i wogle podejścia do dobrego materiału bardziej solidnie, dokładnie. Dla biednego Polaka to powinno byc auto na 300 000tys i 15lat. Potem na złom. Jest delikatnym frankiem i trzeba jeździć delikatnie - tak wiec robię może się nie zepsuje a fachowcy nie zedrą ze mnie. Jest ponadczasowy i ma to coś w sobie więc trzeba by wziąć dobrego od niemców wtedy będzie i opinia i fakty na 5-ć. Dobre auto jak na cenę. Za drogi serwis.
Wrażenia
5,0
Silnik
zbiera się jak trzeba i jest elastyczny na 5-ce ale to nie "wariat"
2,0
Skrzynia biegów
na 1-ce i 2-ce - źle wchodza te biegi i dziwi mnie że jeszcze tego nie zmieniono
4,0
Układ jezdny
tylko dlatego nie doskonale bo stuki - niewiadomo skąd mogą troche wytrącić z równowagi
Komfort
5,0
Widoczność
a to co mówi się o przednim słupku - to radzę spokojnie patrzeć i nie kręcić głową - szukać widoczności, samo wyjdzie ok
5,0
Ergonomia
nim szybciej się jedzie tym lepiej. Najlepiej po autostradzie (nie polskiej) tak ok 150-160km/h
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ale coś jest z klima zwłaszcza z filtrem pyłkowym - ludzie zmieńcie to bo wstyd dla cytryny
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ale z tyłu dla "wielkich" jest problem z nogami
4,0
Wyciszenie
było by doskonale ale jak to francuz - czeszczą niewiadomo jakie bo za kazdym razem inne części. Mówią "fachowcy" że to minie - kiedy?
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miałem nadzieje że będzie palił a mam "lekką nogę" mniej. Dlaczego nie pali 8-ki przy 150km/h. Na taki silnik to nie powinien być problem. W mieście to raczej jak to sie mowi bierze swoje 11-12l. ceny przeglądów są oczywiście za wysokie i tu jest pole do popisy dilerów ale może trzeba firmy wryfikować ? to pytanie do szefów. Stanowczo za wysokie ceny usług jeśli chcesz przy przeglądzie otrzymać wpis do książki pojazdu - citroen to nie merc czy buma - przesadzacie Panowie.
4,0
Stosunek jakość/cena
pod warunkiem tych dziwnych promocji w Polsce na auta. Citroen to jakaś taka firma że te ceny promuje - może niech od razu daja te prawdziwą.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
po 25 000tys przebiegu i 3latach - "czeszczy" więc ocenimy auto po 100 000tys i 5-6 latach. (Jak sie nie rozsypie - żart)