Bardzo dobra limuzyna tańsza od konkurencji. Nieporównywalny komfort i przestrzeń wewnątrz.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik prosty i tani w utrzymaniu. Niestety lepiej wybrać wersję 2.0, ten jest za słaby do tego samochodu a pali tyle co dwulitrówka i czasem trudno mu się zebrać.
4,0
Skrzynia biegów
Bez szału, jest i działa.
4,0
Układ jezdny
Nie do szaleństw na zakrętach. Do komfortowej i dość dynamicznej jazdy wystarczy w zupełności.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra w każdym kierunku, duże lusterka. Jedynie widok do tyłu wymaga przyzwyczajenia - tył siedzi dość wysoko.
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, łatwo dostępne. Brak miejsca na kubek, te na środkowym tunelu to żart, ledwo stoi tam puszka coli. Jest dodatkowe gniazdko 12v, to z zapalniczki jest bardzo głębokie i nie wszystko tam wejdzie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa poprawnie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ogrom miejsca z przodu i z tyłu. W pięć osób można spokojnie jechać dalsze trasy. Praktycznie brak tunelu środkowego z tyłu.
4,0
Wyciszenie
Wystarczające. W wyższych wersjach wyposażenia jest lepiej - podwójnie klejone szyby.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Generalnie części na przystępnym poziome. Łączniki wzmocnione 39zł, końcówki drążków 35zł, sworznie 55zł. Świece 32zł komplet. Drobne usterki łatwe i tanie do usunięcia.
5,0
Stosunek jakość/cena
12 letni samochód klasy D za 7400zł + 2500zł na instalację LPG + 500zł na wymiany eksploatacyjne. Nic równie komfortowego i pojemnego za te pieniądze się nie dostanie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Standardowo dla C5 - marnej jakości przełącznik świateł w manetce, blaszka i ścieżki w środku jak w chińskim zegarku... Doraźnie można próbować to naprawić lakierem przewodzącym lub cyną, ale po paru miesiącach problem powraca. Stukająca kolumna kierownicza w kabinie na łączeniu - obejma naprawcza do rur 3/4 cala lub zaspawanie załatwia sprawę. Czasem elektryka robi coś po swojemu np zamyka okno gdy się je otwiera. Pękające klamki wewnętrzne. Cieknący czujnik ciśnienia układu wspomagania. Czasem trzeba uderzyć w tylną klapę, żeby zamek zaskoczył i puścił. Generalnie same drobiazgi, których można by było uniknąć gdyby producent postarał się bardziej.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Póki co bez niespodzianek.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8i 16V 116KM 85kW
[l/100km]