Samochód zwracający uwagę na ulicy. W zasadzie bezszelestny, z dużą kulturą jazdy. Światła w nocy perfekcyjnie oswietlaja drogę. Bardzo wygodne fotele - zrobione z różnej grubości pianek. Wnętrze pięknie podświetlane wieczorem i w nocy. Minusem lekkim jest słabe naglosnienie nawet w wersji HiFi. Przy jeździe na silniku elektrycznym na przedniej szybie zapala się niebieska lampka sygnalizujaca taki rodzaj jazdy, a w przyszłości dla systemów wyjazdów do centrów miast samochodów bezemisyjnych - rozpoznawanie tego rodzaju jazdy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Przy jeździe na silniku elektrycznym - pelen komfort - brak zmiany biegów - rewelacja.
5,0
Skrzynia biegów
8 stopniowa przy różnych trybach jazdy sport, komfort, hybryda i elektryk.
5,0
Układ jezdny
Bardzo przyjemne prowadzenie. Przy nagłym hamowaniu czasami czuć efekt pływania karoserii do przodu.
3,0
Karoseria
Trochę słabo wyciszona. System naglosnienia lepiej słychać na zewnątrz niż w środku samochodu. Stąd przymierzam się do dodatkowego wyciszenia.
Komfort
5,0
Widoczność
Pomimo braku tylnej wycieraczki jest w porządku. Kamera 360 stopni załatwia sprawę. Kamera tylna - automatycznie czyszczona z pozycji ekranu.
5,0
Ergonomia
Duzo miejsca w środku i w bagażniku, pomimo hybrydy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewana kierownica bardzo pomocna przy silnych mrozach. Wentylacja foteli z różnymi rodzajami masazu - perfekcyjne.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest ok.
4,0
Wyciszenie
Podczas jazdy cisza. Naglosnienie bardziej słyszalne na zewnątrz. To jednak minus.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy jeździe czestej na prądzie - tankowanie raz w miesiącu za 200 zł przy przejechaniu 1000 km.
4,0
Stosunek jakość/cena
Mógłby być tańszy. W tej kategorii cenowej - spora konkurencja.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Widoczny jest częsty błąd przy połączeniu telefonu z multimedialna stacją w samochodzie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 PureTech Plug-In 225KM 165kW
[l/100km]