Karoseria
: Został mocny twardy lakiet łatwy w pielęgnacji.
5,0
Całokształt
Samochód bardzo lekko się prowadzi. Mocne wspomaganie kierownicy oraz wąskie koła pozwalają manewrować jednym palcem. Jazda po mieście w trybie elektrycznym pezynosi dużą frajdę. Tryb komfortowy to latający dywan na autostradzie. Przesiadłem się z 2.0 hdi i jestem zadowolony z wyboru.
Wrażenia
4,0
Silnik
Mocy jest wystarczająco dużo do dynamicznej jazdy. No cóż, 1.6 l przy mocniejszym wciśnięciu gazu i wkręceniu na wyższe obroty wyje trochę, ale niezbyt uciążliwe.
4,0
Skrzynia biegów
Nawet ok.
5,0
Układ jezdny
Mięciutkie wspomaganie kierownicy. Samochód dobrze się prowadzi. Jak na citroena to nawet precyzyjnie się prowadzi.
5,0
Karoseria
Wygląd przyciąga wzrok. Twardy lakier pozwala na łatwą pielęgnację karoserii. Tylna klapa wysoko się podnosi. Trzeba uważać w niskich garażach.
Komfort
5,0
Widoczność
Do przodu w boki ok. Tylna szyba to praktycznie brak widoczności. Za to duże lusterka i kamera 360 stopni robią swoją robotę.
5,0
Ergonomia
Bez zarzutów.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Możliwość ustawiania nawiewów. W opcji wentylowane siedzenia, podgrzewana kierownica i siedzenia.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu miejsca pod dostatkiem. Z tyłu aż nadto.
5,0
Wyciszenie
Fantastyczne wyciszenie z laminowanymi szybami. W trybie elektrycznym jest bardzo cicho. Moze tylko nadkola mogłyby być lepiej wyciszone. Jedyny szum dochodzi właśnie od opon.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Powinno być ok.
4,0
Stosunek jakość/cena
Nie jest najtańszy, ale to kawał dobrego samochodu.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Do teraz wszystko ok.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie stwierdzono.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 PureTech Plug-In 225KM 165kW
[l/100km]