Niezwykle komfortowy samochód. Zawieszenie na najwyższym poziomie. Silnik i skrzynia biegów świetnie współgrają ze sobą.
Wrażenia
5,0
Silnik
Moc wystarczająca. Na wysokich obrotach trochę wyje, ale do zniesienia.
5,0
Skrzynia biegów
Tryby pracy działają tak jak powinny. Eco obniża obroty i szybciej zmienia biegi, co wpływa na widoczne zmniejszenie zużycia paliwa. Tryb sport trzyma na wysokich obrotach co ekstremalnie wpływa na możliwości manewrów.
5,0
Układ jezdny
Bajka
5,0
Karoseria
Bez zastrzeżeń.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń.
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Duży, chłodzony schowek w podłokietniku. Sporo przestrzeni. Przyciski dotykowe trochę irytują.
Dwie wady:
- brak możliwości ustawiania intensywności (czułości) wycieraczek w trybie automatycznym (potrafi puścić wycieraczki na maksa przy kilku kroplach na szybie)
- podwieszony pedał gazu w dłuższych podróżach męczy stopę.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez uwag.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest rewelacyjnie. Z tyłu są 3 niezależnie przesuwane fotele, nie są one jednak pełnej szerokości. 3 foteliki mieszczą się z tyłu na styk.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobrze wyciszony. Jedynie wentylacja mogłaby pracować trochę ciszej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Rok użytkowania (14 tyś. km). Tylko paliwo.
Zużycia na normalnym poziomie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto warte swojej ceny.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak usterek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak usterek.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 PureTech 181KM 133kW
[l/100km]