Samochód spełnia wszelkie pokładane w nim oczekiwania
Wrażenia
5,0
Silnik
pracuje cicho, bez nadmiernych wibracji, jest tak jak można od niego oczekiwać. To nie V8 HEMI, cudów nie będzie
5,0
Skrzynia biegów
AT8, płynnie, szybko, nie odczuwam dyskomfortu z tytułu czasu przełączania selektorem. NIe startuje w KJS , na co dzień jest OK.
5,0
Układ jezdny
dałbym 6 gwiazdek gdyby były. , wszystkie niemieckie ( zwłaszcza z grupy VW ) to przy nim wozy drabiniaste. Nawet Q8 z pneumatyką nie umywa się do niego, a kosztuje 4 x tyle.
5,0
Karoseria
nowy, cóż pisać, nałożyli ceramikę i za 5 lat się okaże. Wygląd kwestia gustu, mi pasuje
Komfort
4,0
Widoczność
przedziałek na tylnej szybie od spojlera do przyzwyczajenia, psuje widoczność w lusterku wstecznym ( ale często odcina snop światła aut z tyłu i przez to mniej walą po oczach ) , poza tym duże lustra, wysoka pozycja względem hatchy,
4,0
Ergonomia
jedna gwiazdka mniej za brak elektrycznej tylnej klapy ( chociaż chodzi lekko ) i 3cm za krótkie siedzisko z przodu - jest miejsce na dłuższe. Poza tym 5+
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo więcej miejsca niż by się wydawało, trochę kosztem bagażnika ale wygodny podłokietnik , wygodny fotel z pianki a'la termo ( pseudo masaż - ale działa ) , mi pasuje.
4,0
Wyciszenie
naprawę cicho , Peugeot 2008 1,2 120KM 2 x głośniejszy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
trudno opisać, biorę pakiet serwisowy na 5 lat i niech się Citroen martwi
5,0
Stosunek jakość/cena
skóry, masaże, zawieszenie jak pneumatyka w MB, klimatronic, ogrzewane szyby, fotele, kierownica, dach panorama, wyskoi prześwit, duży ekran, na pewno bardziej wart 125tys niż Q8 500 tyś.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
trudno opisać, biorę pakiet serwisowy na 5 lat i niech się Citroen martwi
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
trudno opisać, biorę pakiet serwisowy na 5 lat i niech się Citroen martwi
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 PureTech 130KM 96kW
[l/100km]