Szukaj

Ocena kierowcy - Citroen C4 III E-C4

vlad, ponad rok temu
Silnik EV 136 136KM 100kW
Rok produkcji 2023
Przebieg: 1 000 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Citroen C4 III E-C4 EV 136 136KM 100kW od 2020 - Oceń swoje auto
3,21
22% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Spalanie.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Francuska ergonomia.
3,0
Całokształt
Samochod wziety z wypozyczlani, bo taki mieli a nie bo tak wybralem, zrobilem nim ponad 2k km w spokojnym hiszpanskim ruchu, 90% glownie trasy po gorach, ale szarpanina w miescie 10%. Spoiler z tylu, to rzeczywiscie spoiler- nie dosc ze zaslania widok, to jeszcze szyba jest wygieta i znieksztalca obraz. Chce podkreslic, ze skrzynia byla manulana, 6 biegowa, nie wiem dlaczego tutaj nie da sie nic innego wybrac. Przebieg auta 10900 w momencie zdania.
Wrażenia
4,0
Silnik
Dziwny, ale jakos daje rade- z jednej strony niby krotkie przelozenia, z drugiej strony mam wrazenie, ze polowa biegow nie jest potrzebna.
2,0
Skrzynia biegów
Dwojka haczyla, mimo rozgrzanej skrzynie, nie zawsze ale jednak.
3,0
Układ jezdny
Miekki, ale przy spokojnej jezdzie da sie wytrzymac. Mocny boczny wiatr to jednak max 100-110km, pozniej zaczyna sie walka o pozostanie na pasie.
2,0
Karoseria
Eko lakier- mimo minimalnego uzycia, porysowane klamki, odpryski na zderzaku z przodu. Ogolnie nie sprawia wrazenia, czegos co bedzie sluzylo przez lata, w kwestiach estetycznych sie nie wypowiadam.
Komfort
3,0
Widoczność
Niby dobrze ale... o spojlerze pisalem wczesnie. Maska prowadzona wysoko z wysoko umiejsciowionymi rogami- mialem wrazenie, ze siedze w jakims wysokim jeepie, ale to nie pomaga wbrew pozorom (nie jestem osoba, ktora musi widziec koniec maski)., to tylu- sytuacje ratuje kamerka, ale mialem wrazenie, ze w Peżo jest to lepiej zrobione i ona bardziej wystaje- tutaj mialem watpliwosci czy np. moge sie dalej wysunac wyjezdzajac tylem z parkowania prostopadlego.
2,0
Ergonomia
Zdecydowanei nie moj typ. Chwile zajelo mi, odkrycie ze komputer jednak pokazuje chwilowe spalanie. Specjalnie nie szukalem ale do konca nie wiedzialem gdzie sie wlacza przeciwmglowe swiatlo z tylu. Brak Android auto, + za fizyczne przyciski.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dziwne- niby automa a czasami trzeba bylo recznie korygowac i go wylaczac bo grzal kiedy powinien chlodzic i chlodzil, kiedy powinien grzac.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Da sie jezdzic z 4 osobami i 3 walizkami na pokladzie, w koncu to segment C.
4,0
Wyciszenie
Dosc dobrze, ale tez nei rozwijalismy predkosci wyzszych autostradowych.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Moge tylko powiedziec o spalaniu- z mierzonego na stacji srednia wyszla nam 5,2L/100km. Mile zaskoczenie.
3,0
Stosunek jakość/cena
Trudno mi powiedziec, w Hiszpani kosztowal on 28k eur, ale to podobno byla jakas lepsza wersja, bo gole wersje sa podobno naprawde gole.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Cos tam trzeszczalo w kokpicie, ale to samo bylo w Peżocie- widocznie ten typ tak ma.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak oczywiscie.

Zużycie prądu dla silnika EV 136 136KM 100kW

Średni zasięg
1 km
Średni maksymalny zasięg
1 km
Średni minimalny zasięg
1 km
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
1 km
Średni czas ładowania baterii: gniazdko domowe
1,0 h
Średni czas ładowania baterii: stacja ładowania
1,0 h
Średni czas ładowania baterii: stacja szybkiego ładowania
1,0 h
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Citroen C4 III E-C4