Karoseria
: Piękne i komfortowe wnętrze. Ładny kształt zewnętrzny.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Wysoka kultura pracy silnika. W przedziale szybkości 60-80 kompletna cisza w kabinie. W czasie przyspieszania silnik mruczy jak jak min. 2 litrówka - b. przyjemny dzwięk.
4,0
Skrzynia biegów
Nie mogę się przyzwyczaić do zbyt krótkiego pierwszego biegu, a poza tym biegi wchodzą bardzo płynnie.
5,0
Układ jezdny
Mam prawo do wypowiedzi,że jest b. dobry ponieważ poprzednio miałem C5 i mam świetny punkt odniesiena.
Komfort
5,0
Widoczność
Mam służbowego golfa, w którym widoczność jest o klasę gorsza, a przecież to taki uznany samochód
5,0
Ergonomia
Wszystko w zasięgu ręki. Ręce na kierownicy i wszystkim co istotne sterujesz. Przejrzysta i ładna deska rozdzielcza. Intuicyjna obsługa wszystkich gałek i przycisków.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie ma podgrzewanej przedniej szyby, ale ma doskonały nawiew, co przy pierwszym mrozie -9 całkowicie wystarczyło do oczyszczenia szyby w ciagu paru min.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wsiada się łatwiej z tyłu niż do C5, passata,avensis itp modeli klasy D. Miejsca na nogi z przodu i z tyłu b. dużo
5,0
Wyciszenie
Skoro jest zakres szybkości 60-80 kiedy w kabinie nic nie słychać, nawet szumu opon, to trudno oczekiwać czegoś więcej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie przekraczając 90 km/godz udało mi się uzyskać średnią 4,8 l/100 km. Jadąc 90-130 bez problemu uzyskamy średnią 5,5 l
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trudno ocenić po 8000 i nie całym roku. Jak do teraz świetnie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wszystko działa jak powinno
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 16v VTi 120KM 88kW
[l/100km]