Szukaj

Ocena kierowcy - Citroen C4 II Hatchback 5d

Misiek2, 13 lat temu
Silnik 1.6 16v VTi 120KM 88kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 5 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Citroen C4 II Hatchback 5d 1.6 16v VTi 120KM 88kW 2010-2015 - Oceń swoje auto
4,69
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Znakomity komfort jazdy oraz wyciszenie. Jakość zastosowanych materiałów z najwyższej półki.
5,0
Całokształt
Kompakt, któremu bliżej do klasy premium. Komfort podróżowania, wyposażenie, jakość zastosowanych materiałów pozostawia konkurencję daleko w tyle. Jeżeli auto okaże się równie niezawodne, to niczego więcej nie potrzeba
Wrażenia
5,0
Silnik
wysoka kultura pracy, cichy przktycznie w całym zakresie obrotów, jedynie głośniejszy przy ostrym przyspieszaniu, ale to normalne. Na wolnych obrotach niesłyszalny, \"0\" wibracji.
4,0
Skrzynia biegów
biegi wchodzą płynnie i bez haczeń, skok lewarka dość krótki. Daję ocenę 4, bo do niemieckich skrzyń jeszcze trochę brakuje, ale jak na francuza postęp w tej dziedzinie znaczący
5,0
Układ jezdny
komfort chyba najwyższy w klasie. auto miękko wybiera nierówności a przy tym nie \"podpiera sie lusterkami\" na zakrętach. Jedynie na krótkich nierównosciach słychać prace zawieszenia. Niewiarygodnie skuteczne hamulce.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak w nowoczesnych autach dosyć szerokie słupki nieco ograniczają widoczność (sztywność nadwozia wymaga wyrzeczeń). Za to widoczność w lusterkach bez zarzutu. W mojej wersji exclusive czujniki parkowania \"dookoła samochodu\" + wyświetlanie na ekranie + sygnalizacja dźwiękowa z tego głośnika gdzie jest przeszkoda (np. prawy tył)Naprawdę znaczne ułatwienie przy parkowaniu.
5,0
Ergonomia
Praktycznie wszystkie funkcje sterowane z kierownicy, radio, telefon, tempomat, ściemnianie zegarów itd. Wycieraczki automatyczne, światła automatyczne, hamulec postojowy automatyczny, klimatyzacja automatyczna. Nie trzeba odrywać rąk od kierownicy (oprócz zmiany biegów).
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
grzanie i chłodzenie bez zarzutów.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń dla kierowcy be zarzutów, Na tylnych siedzeniach za kierowcą 1,9 m wzrostu trochę ciasno znacznie lepiej niz w renault megane, gorzej niż w hyundai i30. Za to duży i bardzo przktyczny bagażnik.
5,0
Wyciszenie
Po prostu doskonałe. Swobodna rozmowa czy słuchanie radia przy każdej prędkosci bezproblemowe.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie na przyzwoitym poziomie. Duża różnica pomiędzy jazdą miejska a poza miejską (zresztą producent tego w danych technicznych nie ukrywa) Auto eksploatuję głównie w ruchu wielkomiejskim i korkach, stąd spalanie raczej wysokie. Ile kosztuje przegląd jeszcze nie wiem, ale zalecany olej Total chyba najdroższy wśród konkurencji.
5,0
Stosunek jakość/cena
Prawidłowo skalkulowana cena + zastosowane rabaty pozwoliły mi kupić bardzo bogato wyposażony samochód klasy kompakt w cenie niemieckiego lub japońskiego auta klasy \"B\".
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zamek klapy bagażnika ne zawsze zaskakuje, sama się resetuje data i godzina na wyświetlaczu, kontrolki świateł czasem \"głupieją\", ale wyłączenie zapłonu i ponowne włączenie załatwia sprawę.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
za nowe auto aby mówić o poważnych usterkach.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 16v VTi 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Citroen C4 II Hatchback 5d 1.6 16v VTi 120KM 88kW
Średni koszt przejechania 100 km
48,00 zł
7,7
l/100km
9,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Citroen C4 II Hatchback 5d