Silnik pracuje jak w PF 125p,zawieszenia awaryjne/ naprawy po 30 tys.km/,ergonomia - brak podłokietnika dla kierowcy, przyciski na desce fatalnie polozone. Tworzywa na poziomie poloneza, drzwi hałasuj/a jak w wartburgu,jeden klucz z immob.,/ dlaczego? jeden = brak zapasu. Do 30 tys. nast naprawy: awaria syst. chłodzenia,naprawa zawieszeń 2 x,awaria zamków,wyciek wody do kabiny z klimatyzacji,
Wrażenia
3,0
Silnik
2,0
Skrzynia biegów
2,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
2,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Powinien koszt. max 40 tys.PLN
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
awaria syst. chłodz. po 25 tys.km,naprawa obu zawieszeń,