Układ hamulcowy
: normalnie żyleta wspomaganie hamulców o zmiennej sile citroenowi bardzo się udało tylko gożej z tymi co jadą z mną
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Łatwość wkręcania sie na wysokie obroty, doskonała elastyczność w zakresie 2000-2500, przy spokojne jeździe miejskiej wystarczy zupełnie, jeździ się prawie jak dieslem, zapas mocy przy dociśnięciu gazu wystarczający zupełnie na polskie warunki.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą gładko, bez żadnych oporów, zmiana biegu wymaga bardzo niewielkiej siły, krótkie skoki lewarka
5,0
Układ jezdny
samochód prowadzi sie pewnie jest w pełni przewidywalny, potrafi wybaczyć wiele błędów, ciasno sie trzyma w zakrętach
Komfort
3,0
Widoczność
niestety widoczność do tyłu bardzo słaba (wersja berline) ale w końcu pocoś wymyślili czujnik parkowania, natomiast w przód bardzo dobra, martwy punkt praktycznie nieistniej
5,0
Ergonomia
wszystko jest tam gdzie potrzeba
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
kilka godzin spędzonych zarówno za kierownicą jak i na tylnej kanapie to tak jak klika godzin spędzonych na fotelu przed telewizorem, wygodnie poprostu
5,0
Wyciszenie
podróżowanie z prędkościami do 150 km/h praktycznie nieodczówalne potem zaczyna szumieć powietrze a silnik jakby głucho buczy
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
150km/h z włączonym tempomatem 7l/100km
w normalnej jeździe miejskiej też ok 7l/100km
najmniejsze spalanie jakie udało mi się uzyskać to 5,7 l/100 km tempomat i około 100-120 km/h
ceny części porównywalne dla tej klasy aut znaczne obniżenie cen w przypadku części regenerowanych Secoia
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 16V 90KM 66kW
[l/100km]