Silnik
: mimo małej mocy (92km 215nm) bardzo dynamicznie napędza cytrynę
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: stuki (napędu) podczas dodawania i odejmowania gazu
Zawieszenie
: stuki tylnego zawieszenia
Silnik
: wycieki oleju
2,0
Całokształt
fantastyczna stylizacja, bogate wyposażenie, wygodne siedzenia, dynamiczny i oszczędny silnik, ale bardzo wysoka usterkowość (fatalny serwis który podczas gwarancji nie potrafił poradzić sobie z usterkami a po gwarancji to już inna bajka)
Wrażenia
4,0
Silnik
Trochę klekocze, mimo 92km całkiem żwawy, notoryczne wycieki oleju, małe spalanie (w trasie 4.5)
4,0
Skrzynia biegów
bez rewelacji
3,0
Układ jezdny
stosunkowo twarde, przód pracuje w miarę dobrze, tył porażka na całego, stuki, stuki, stuki - metaliczne stuki w różnych sytuacjach
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Wszystko w zasięgu ręki, super przyciski na kierownicy, fantastycznie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klimatyzacja automatyczna dwustrefowa, działa bardzo dobrze choć małym mankamentem jest to, że trzeba oddzielnie ustawiać temperaturę
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
lekkie szumy przy uszczelkach okiennych
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
doskonałe spalanie (ale co z tego jak duża awaryjność)
2,0
Stosunek jakość/cena
niska cena w stosunku do konkurencji adekwatna do fatalnej jakości
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wymiana łożyska prawego koła po 12 000, nagminnie palące się żarówki świateł mijania (łatwa wymiana),
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wada paska rozrządu (wymiana po 50 000), wycieki oleju z silnika, wymiana sprzęgła (stuki podczas dodawania i odejmowania gazu - wymiana sprzęgła nie dała efektu), notoryczne stuki tylnego zawieszenia, ząbkowanie tylnych opon (po 40 000 nie nadają się do użytkowania)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 HDi 92KM 68kW
[l/100km]