Przesiadka z Golfa 1.8. Citroen C4 pod względem estetyki, konfortu jazdy o kilka klas wyżej.
Wrażenia
5,0
Silnik
Troszkę słaby do 3000 obr. Na wyższych biegach słabe przyspieszenie.
5,0
Skrzynia biegów
Lekki klinuje na 3 i 5 bieg przy dynamicznej jeździe.
5,0
Układ jezdny
Dobija tylne zawieszenie na większych poprzecznych uskokach.
Komfort
4,0
Widoczność
Za małe okna z tyłu. (wersja 5 drzwi) b.dobra widoczność na boki i do przodu.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką - tempomat (standard) to doskonała sprawa na długich spokojnych przelotach. Wygodnie i komfortowo.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutu z klimatyzacją ręczną.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Sporo miejsca jak na ten segment aut.
5,0
Wyciszenie
B. cichy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeszcze dobrze nie dotarty. Dopiero drugi zbiornik. Spada spalanie przy użyciu tempomatu.
5,0
Stosunek jakość/cena
Przy istniejącej obniżce cen. (-15000 zł) W tej cenie ok.55 tys zł. nie ma na rynku żadnej konkurencji. (kurtyny, boczne i przednie poduszki, radio fabryczne, ABS itp. , komputer, tempomat)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wszystko chodzi bez zarzutu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zbyt nowy na takie wybryki.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 138KM 101kW
[l/100km]