Przy promocyjnej cenie warto kupić, za cenę katalogową chyba raczej nie ma sensu.
Wrażenia
4,0
Silnik
na miasto i do stania w korkach w sam raz, dynamika słaba, ale to w końcu tylko 1.4 (widziały gały co brały). Max moment obrotowy jest w okolicach 3,5 tyś obrotów, wiec nie trzeba kręcić silnika żeby normalnie przyspieszyć.
4,0
Skrzynia biegów
na razie jest ok, chodzi raczej lekko, ale za bardzo przypomina skrzynię biegów z xsary, więc w przyszłości mogą się pojawić kłopoty z synchronizacją. Niższe biegi czasami wchodzą topornie a czasami jak w masło.
4,0
Układ jezdny
twarde zawieszenie, na wybojach dudni, pewnie przez to że samochód jest wysoki i ze względów bezpieczeństwa musi być twarde, zupełnie nie w stylu Citroena, ale za pewnie trzyma się drogi.
Komfort
5,0
Widoczność
jest ok
5,0
Ergonomia
wszystko jest tam gdzie powinno być, środkowy wyświetlacz nie przeszkadza - wręcz przeciwnie, na nieruchomy środek kierownicy po 5 minutach nie zwraca się uwagi
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu bardzo dużo miejsca, z tyłu trochę mniej, ale i tak ok. Bagażnik nie odbiega zbytnio od średniej w tym segmencie.
4,0
Wyciszenie
gdyby nie dudnienie na wybojach byłoby idealnie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście przy bardzo spokojnej jeździe (2-3 tyś. obr.) pali 7 l/100. Lepiej nie wkręcać silnika na wysokie obroty, osiągi są i tak żadne, a zaczyna pić jak smok.
5,0
Stosunek jakość/cena
kupiłem w promocji za 51 tyś., za tą cenę nie ma nic lepszego.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie z drobiazgów nic się nie popsuło
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy puszczaniu sprzęgła lubi się pojawiać dziwny cichy chrobot (jeszcze nie byłem z tym w serwisie).
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 16V 90KM 66kW
[l/100km]