nowocześnie wyglądający samochód, jednak trudno oprzeć się wrażeniu że jest to lekki przerost formy nad treścią...
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik jak na taką pojemność jest doćś elestyczny, ale jak na 90KM niezbyt dynamiczny. Umiarkowane spalanie
4,0
Skrzynia biegów
Dobrze zestopniowana, o krótkich skokach, potrafi jednak haczyć
3,0
Układ jezdny
Dobre zachowanie się na zakrętach okupione nieprzyjemnym, twardym i głośnym zawieszeniem tylnym
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra widzoczność (5-dr) dzięki daleko wysuniętemu słupkowi A, dużym lusterkom bocznymi sporej tylnej szybie. Wysoka krawędź okien
4,0
Ergonomia
Orginalna kierownica jest ciekawym i wygodnym rozwiązaniem, ulokowanie niektórych przycisków (np. awaryjne) już nie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dość wydajna wentylacja, niezłe ogrzewanie, mało wydajna klimatyzacja
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Sporo miejsca z przodu, nieco mniej z tyłu (szczególnie nad głową), ogólnie nie jest źle...
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie w jeździe miejsckiej całkiem dobre, przy wyższych prędkościach wyraźnie słychać mały silnik
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa przy spokojnej jeździe na trasie (do 120 km/h) ok.6,5 l/100km. Przy wyższych prędkościach szybko wzrasta.
5,0
Stosunek jakość/cena
kupowałem auto z poprzedniego roku od dealera z dużym upustem - pełne wyposażenie za przyzwoitą cenę
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie urwała mi się spinka pod maską do przytrzymywania prętu, poza tym drzwi zaczęły brzęczeć do seryjnego "hi-fi" (łatwo to naprawić zdejmując boczki i mocując dokładniej piankę izolacyjną)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Trudno oceniać na dystansie 3000km - na razie brak takowych
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 16V 90KM 66kW
[l/100km]